100& PEPP!

Just nu känner jag så jävla mycket pepp!
Läser topphälsa (tant!) och det känns verkligen som att alla bokstäver i den tidningen är riktad mot mig. det är 100 sidor proppfulla med motivation, pepp och inspiration. Jag har inte lust att vara negativ längre, har en tendens att vara det alldeles för ofta.

Jag fyllde femton i helgen och våren är påväg! Kan vara därför jag känner pepp också. Just nu tänker jag ta mitt nya skrivblock (med cupcakes på) och skriva mina nya mål inför detta året, bättre sent än aldrig!

Det viktigaste är att när du sätter upp ett mål så ska du ha motiv till varför du vill uppnå ditt mål, hur du ska gå tillväga för att uppnå det (var realistisk) och en viktig sak till är att bibehålla känslan av pepp och inspiration under hela tidens gång- ända tills du är i mål.

Kommer du i mål ska du vara lycklig och tacka dig själv. Det är du som uppnåt målet, fira, le, skratta och var LYCKLIG!

ps. Kom ihåg att det är okej att misslyckas, eller kalla det inte misslyckas... du lär dig av ditt "misstag"- felet blir en del av processen för att sen äntligen nå fram!!

En blogg proppfull med inspiration, motivation och framför allt PEPP- Du kan klara det! http://sandyhall.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

grattis i efterskott :)

2011-03-08 @ 02:09:44
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0