La Vie En Rose

Har haft en ganska deppig vecka, jag är så jävla trött på vintern nu. Pallar inte gå i ragsockor och fet halsduk längre. Även om det faktiskt är det näst mysigaste efter att sitta inne och se när det snöar. Jag fryser ihjäl för fan. Ge mig vår NU!

Igår tittade jag på La Vie En Rose, som handlar om Edith Piafs liv. Jag är lite förälskad i hennes röst nu. Men filmen var inget vidare bra. Upplägget var dassigt, men hon som spelade Edith var perfekt i rollen!

Jag har precis tatt en skrubbdusch och ska käka frukost snart. Idag blir det att vara hemma men huvudet nergrävt i läxor. Hade egentligen planerat att ta mig ut och springa men det är nog för jävla kallt för det.

Hörs senare- CHAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0