Abstinens. Kom och rädda mig.

Det var längesen jag hörde av mig nu, jag har haft fullt upp, tro mig.

Vi hade studiedag i fredags, natten innan sov jag över hos Nean sen på fredagen simmade VVV. Sen sov Nean över hos mig, jag höll uppe henne väldigt länge, trots att hon alltid är övertrött från typ åtta på kvällen. Lilla gumman!

Dagen efter det såg jag The Tourist på Royal med Tjejerna, den var skithärlig och Johnny Depp är bara för jävla het. 47 år gammal och en 14 åring som jag sitter och dreglar! Det är fan tragiskt.

Efter det Åkte jag hem och stojjade med Tjejerna hos Judit. Vi skrattade typ halva natten... Söndagen tillbringades i nån jävla kyrka, vi hade nån konsert med en massa tanter och gubbar, vi får biobiljetter så det är värt det.

Nu är det måndag och jag beter mig som om jag har abstinens eller nåt. Springer omkring i lägenheten springer, lyssnar på Laleh och våndas för läxorna. Vad fan hände med mig? har jag äntligen blivit en normal tonåring som faktiskt inte gillar att sitta och kvävas i läxor.... Hahahahaha gud nu får jag ta tag i det. Men jag vill inte.
Ett ständigt dilemma i mitt huvud!

PS
* jag är nu officiellt beroende av lakrits.
* min hemkunskapslärare är en pedofil.
DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0