Dear John

Jag har varit och sett Dear John idag, den var en riiktig bölarfilm. Jag bölade som jag vet inte vad!



Det var en kärleksfilm, med Amanda Seyfried och Channing Tatum i huvudrollerna.
Amanda Seyfried är ju hon som spelade Sophie i Mamma Mia (hon har också varit med i mean girls!). Hon är en riktigt bra skådespelerska (väldigt bra på att göra kärleks scener och på att vara passionerad)
Channing Tatum är han som spelade den manliga huvudrollen i dansfilmen Step up. Han är också en brilliant skådespelare (bra på att vara känslosam).
Men jag blev lite arg på filmen för på samma gång som den var en sliskig kärleksfilm så var den overklig och jag blev arg på båda karaktärerna. Jag kan ju inte berätta varför, men om ni tycker om en annorlunda kärleksfilm med enormt mycket känslor så ska du se Dear John.
Filmen är från USA och reggisören är Lasse Hallström (svensk)

Och själv tror jag att jag måste smälta filmen innan jag kan säga vad jag tycker om den. Jag vet iallafall att den fick mig att kkänna väldigt mycket. Om det är bra eller dåligt, det vet jag inte än...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskar den filmen :) Hahah. Så jävla bra, vill böla hela tiden..

2010-07-19 @ 15:01:40
URL: http://sofiado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0