jag tror att jag är kär i Kent

Jag har precis kommit hem från Linsan och Nean. Vi såg i taket lyser stjärnorna och Remember me. Fyfaan vad bra filmer, jag grät som en klimateriekossa. ush...

Mina ögonlock är typ döda, jag måste ta och sova men först ska jag ta och förse er med en spellista som får världen att skaka dvs det senaste jag lyssnar på och har lyssnat på hela december igenom med en filt runt mina frusna decemberfötter och med tårarna i halsen.

December tears


Månadens guldkorn:
Anna Ternheim – What Have I Done
Lars Eriksson – Rejected Love
Joan Baez – Diamonds And Rust
Kings Of Leon – Pyro
Melody Gardot – Our Love Is Easy
Kings Of Leon – The End
Nina Kinert – Through Your Eyes
Kent – Stenbrott
Radiohead – Creep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0