jag är inte rädd längre. rädslan försvann ner i avloppet tillsammans med min gamla hårfärg.

Jag har världens bästa mamma. Jag har gjort min första rebbeliska impuls grej som är så typiskt för tonåringar att göra.
Jag har nämligen färgat håret utan att säga nåt till min mamma. Ni som inte känner mig tycker kanske inte att det är en big deal. Men grejen är den, att jag är mammas lilla ängel, typ... jag ville inte längre vara en liten mes, lite förändring skulle inte skada - så jag gjorde det och hon blev inte ens arg, hon tyckte kanske att det var onödigt men hon blev inte besviken för att jag inte hade frågat henne. Hon börjar kanske fatta att hon har uppfostrat sin fågelunge och nu är det dags för fågelungen att testa sina vingar.

jag är nöjd med mitt lilla utfall.
jag var så jävla trött på att vara den fega och tråkiga som alfrig syns.
snark...

mitt lilla nyårslöfte.

Kommentarer
Postat av: Sonna

Bra, mycket bra.

2011-05-03 @ 14:57:03
URL: http://vvs-uppsala.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0