det är ytan som granskas

Längesen jag satt här och klickade på tangenterna.

Idag är det vecka ett. Det är nu jag borde ta tag i mina nyårslöften. Jag har inte skrivit dem än. Tänkte göra det nu.
Nyår firades med mina fina tjejer, vi höll helvete i min nya lägenhet och var uppe till sju på morgonen. Vi var döda dagen efter men det är så det ska va. man är bara fnittriga tonåringar en gång i livet. Vi tog en massa bilder men jag tänker inte lägga upp dem...

Jag behöver ett nyårslöfte att hålla mina nyårslöften.

Åtta dagar till skolan börjar och jag har fortfarande inte börjat på min So:uppgift. Det är ju lov. Jag pallar inte.

Nu ska jag skriva nyårslöften, skriva brev och beundra mitt nya rosa rum (=

CHAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0