Mina förebilder!

MINA FÖREBILDER!




Rachel McAdams
En av de sötaste Tjejerna på jorden. Spelade Allie i filmen Dagboken: Jag sökte dig och fann mmitt hjärta. Hon är bedårande!

Det finns ingenting som slår beyonce! Hon kan dansa, sjunga, skådespela och modella. Dessutom är hon den vackraste kvinnan på jorden. Åh tänk att se ut som henne!

Blake Lively är en söt duktig skådespelerska som jag har fastnat för totalt! Spelar i Gossip Girl och I Systrar i jeans!




Hilarie Burton
Spelar Peyton i One tree Hill. Det är henne jag har förälskat mig i. Peyton Sawyer. Karaktären ger mig rysningar och man bara älskar henne!





Amanda Jensen
Min riktiga idol, har följt henne på hela hennes resa. Mina favorit låtar med henne är: Greetings from space och Autopilot
Dessutom är hon en sjuhesikes liveartist! hon ger verkligen allt på scen!

Anna Bergendahl
Jag har följt henne sen den dagen hon steg in till juryn 2008 (den dagen då mamma grät av hennes första och bästa framträdande, och jag satt och fick rysningar i hela kroppen!)
Hon har en fantastisk röst, den är originell och hon har en underbar personlighet!






Katy Perry
Ja, vad kan man säga?
Åååh om man hade sån kropp!!!!





Till sist men INTE minst!
Hayley Williams, sångerksa av paramore
Har just gjort en låt med BOB som har växt i mina öron. Hennes låtar med hennes band Paramore är verkligen min stil!
Hon har också medverkat som en liten bonus i Twilight då hon läste manuset innan det blev en av världens mest sedda filmer. Hon läste boken och skrev en låt till Karaktärerna Bella och Edward.

Decode: Den första låten jag hörde med dem. Sen var jag fast!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0