Min söndag, utan teater

Idag har jag haft en mys söndag. Även om jag saknade teatern som fan så fick man väl göra det bästa av dagen.
Så det gjorde jag. Jag tittade på one tree hill i typ fyra timmar, sen kommer min moster, hennes man och mina två kusiner när jag fortfarande ligger i sängen med pyjamas.... Whoops!

Jag umgicks med dem, sen stannade Lova extra länge, vi ritade, spelade spel och tittade på katten gustav. Nostalgi!
Sen har jag gjort läxor, surfat lite och nu sitter jag här och bloggar och dricker te.

Åh justdet! När vi åt middag så spillde min kusin köttfärs på min body och mina snickarbyxor! Jag var nära på att börja gråta. Mina favoritkläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0