Vanilla cream

Klockan är sex minuter över tolv, jag har mina nya vinterskor på mig och jag lyssnade just färdigt på Dog days are over. Det är det tjugotredje augusti och jag har haft en chill lördag.

Idag har jag köpt mina vinterskor som jag inte lyckas få bild på, det är nämligen för mörkt. Suck...

Jag läste just ut den tredje boken jag lånat. Jag tog hem den igår... Whoops! Som sagt, en bra bok kan jag inte slita mig ifrån. Så det är det jag har ägnat dagen åt. Jag har totalt glömt bort läxor men vafan, jag borde egentligen vara ute någonstans med kompisarna och frysa häcken av mig. Men inte idag ;)

Nu längtar jag efter att krypa ner i sängen i min alldeles för stora guldaktiga sidenpyjamas, men först ska jag nog blogga lite till. Ses i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0