Poplöst!

godmorgon alla sömntutor (=

Igår var en fullspäckad dag med massa kuligheter. Jag lärde mig att sticka (thi!) vi har haft kör övning till den "Imagene grejen" som vi ska sjunga på nästan lördag med Anna begendahl och andra artister som jag inte känner till på swedbank. Sen ska jag och fyra av mina tjejkompisar vara med i p4 och sjunga Imagine. Jag tror att sändningen börjar 16:00. Inte vet jag. Men lyssna gärna.

Jag var också på konsert på Kraftstationen. Mina två killkompisar spelar i ett band och igår var deras debut. Jag är riktigt stolt över dem. Kvällen var magisk. Här kommer lite bilder och en video på en av deras låtar som de spelade =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0