Ny månad

Den förste november men också den första dagen på mitt välfötjänta lov.
Hösten är här på riktigt och vintern börjar tassa in...

Min dag har varit väldigt lugn. Judit sov över från igår och i förmiddags var jag på massage.
Så jävla härligt... Man glömde bort rum och tid, det kan man lätt säga.
Efter massagen så var jag väldigt trött i både kropp och sinne så jag och mamma tog det lugnt. Vi gick i pildammsparken ner mot triangeln, in om lollopard ner till gustav och käka på china box sen hem.

När jag kom hem bestämde jag mig för att spendera några timmar på att titta på one tree hill.
Jag skrev precis en låt.
Nu är klockan halv elva och jag undrar var fan dagen har blivit av!?

Detta inlägget blev lite splittrat men jag hoppas att ni hänger med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0