Min dag, jag ska vara glad

THI! :D

Min dag har varit positiv. Förutom att jag har skitahelvetes ont i lårmusklerna efter min Wii träning så leker livet!

Jag fick mina omdömen idag. Dem var väl okej, inte så mycket att klaga över :D

Det blir bara ett litet inlägg idag för jag pallar liksom inte datan mer nu.

Judit var här idag, vi skulle egentligen simma men det blir på torsdag istället.

Något man kan göra när man har tråkigt är att man kan titta på gamla videos från när man var yngre eller när ens kompisar var yngre. Man får fina magmuskler av det, så mycket man skrattar!

Nu ska jag ta tag i lite läxor och förbättra mina omdömen.

THOHEJ!!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0