Lite tips för att inte hamna i depression nu på hösten

Nu är skolan igång igen och det är fokusering som gäller.

Kanske tycker ni att jag är totalknäpp i huvet och att det sitter en skruv lös någonstans där inne när jag säger att det är skönt att komma tillbaka.
Men jag har nog den underbaraste klassen på jorden. Sammanhållningen är bäst och man har nästan alltid ett leende på läpparna när man är i skolan. Lektionerna är kanske inte så roliga men då säger jag: Gör dem roliga. Snacka lite om helgen, några planer och sånt för man måste ju erkänna att man inte alltid pallar skolan alltid.

Men då får man räkna med att ta igen jobbet hemma annars är det nog inte så bra...

En annan sak som gör en på fantastiskt bra humör är träning!
Det enda negativa med träning är kanske träningsvärken men det betyder ju bara att du har gjort bra ifrån dig.

Jag tränade idag och jag mår så jävla bra av det! :D

Positivitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0