Sista dagen som fri tonåring....

Hejhej

Idag har man repat med bandet, det var riktigt kulkul! :D fast i slutet var vi så trötta så jag fick en massa tuppar i halsen när jag sjöng och Josse satt och dreglade och Julia Sally och Yrsa satt och dog av skratt. Men så blir det när man repar två timmar i en svettig replokal som inte har några fönster XD
Efter det så åkte jag till västra hamnen med Mamma, Peter och Carl förstås...
Vi åt på en restaurang som hette albatross och där var en nyanställd tjej som bara gjorde fel hela tiden. Man led med henne för hon var så gullig mot oss men hon gav oss fel mat, fel nota, maten var kall och vi väntade på våra efterätter i evigheter!!!
Sen skulle man egentligen bada men vi gick en promenad istället i det finfina vädret.

idag har varit den sista dagen som fri tonåring, imorgon börjar det roliga men också det allvarliga och min sparbössa börjar fyllas :D

Wiiie, jag börjar jobba imorrn!

Nu ska jag sova tidigttidigt för man ska upp väääldigt tidigt imorrn

Pussibangbang!!! / Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0