Nu är det slut

Nu är skolan sjuan slut för denna gången. Känns så konstigt att sjuan inte längre är någonting aktuellt, någonting som man skulle kunna uppleva igen...
Ganska konstigt faktiskt...

Men jaja, situationen är ganska förvirrad ändå... jag ska nog inte förvirra den ännu mer.

Igår slutade man sjuan. Avslutingen var tråkigare än vanligt. Rektorerna hade planerat att de typ skulle spela upp en liten teater för oss för att vårt liv skulle bli lite roligare just då. Men det var bara så jävla patetiskt. Sen när det var över så kunde man inte fatta att man redan hade gått färdigt sjuan. Ganska förvirrade och skrämmande vad tiden går fort (när man har roligt?)

Jag, Linsan, Maja och Nean tog oss till en restaurang som hette Ankara och vi åt en slags buffé där. Sen å0kte Linsan och och Nean hem till Linsan. Vi satte på filmen: Deep Blue Sea (då skrek vi som stuckna grisar) Det var en hajfilm.
Sen käkade vi och blablablablah!!

jag sov gott tills Linsan väckte mig med chipsprassel klockan halv nio XD

Pussibangbang!!!!! / Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0