ikeas hemsida = ingenting för mig

Har precis suttit i flera timmar vid datorn och letat upp hyllor och lådor på ikeas hemsida. Herregud, Så jävla jobbig och dålig webbsida de har. Svårt att hitta det man verkligen vill ha och de snurrar in på helt andra grejor när man har skrivit hylla...

Aaaaa så himla jobbigt!!

Nu har jag iallafall bestämt vilken webbcamera jag vill ha. Och sex and the city, kompletta boxen kommer snart!!! =D Wiiee. Den är nersatt 300 spänn på:
http://cdon.se/film/sex_and_the_city_-_the_essential_collection%3a_silver_%2819_disc%29-7118918
Så om ni är intresserade av den så ska ni lätt med en massa utropstecken, köpa den där!

Sen har jag letat upp ett asbra samsung (trådlöst) headset som jag ska beställa när det släps i oktober ;)

Idag ska judit antagligen komma och sen imrgon kommer Nean. LÄNGTAR!!! =D<3

PUSSIBANGBANG/ Fliisann ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0