:)

Hejsan, en snörvlig liten Felicia här.
Jag har inte så mycket att skriva. Bara att näsduken kommer upp stup i kvarten och att jag nyser som en allergisk gubbe och att helgen var överhärlig. Jag var med min söta Judit. Vi cyklade ut på en åker och tittade på solnedgången. På fredagen var man på studentfest med Nean. Det var chill. Synd om Nean som var jättesjuk då...
Sen innan man var med judit så var man på stan med mammsen. Vi åt sallad på kanalen och sen påt vi kulglass på mitt favvoställe på drottningtorget. Sen kom Judit ocvh vi var hela lördagen och söndagen. och nu är det onsdag och jag sitter här och snörvlar som en bajstolle. Äh jag pallar inte skriva mer nu.
Tjatja!

Kommentarer
Postat av: judit

bäst! (L)

2010-06-13 @ 19:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0