En mycket härlig dag!

Hejsan, Flickamedblåanaglar här! :D
Den här dagen har varit helt underbar, förutom en sak. Jag börjar med det bra.
I början på skoldagen så hade jag bild, egentligen så skulle jag ha prov men det blev inte, hon gick igenom provet bara. Sen hade man rast och sen slöjd och på slöjden så fick vi gå ut och göra vad vi ville eftersom vi som inte hade något att göra dvs de som var färdiga med sina saker fick gå ut i det FANTASTISKA vädret :D Wiiee. Och slöjdlektionen är liksom två timmar lång så man låg i gräset och halvsov i två timmar. Sen hade vi s.e.t (social emotionell träning) och då fick vi också vara ute. Sen hade man lunch och lunchrast! Efter det skulle man ha läsning men vi gick en lååång promenad i det fina vädret istället och sen var spanskan inställd så man chillade då också! Sen var man asflummig på So lektionen man bara skrattade och gjorde miner med kompisar.

Efter det skulle man repa med sina flummiga kompisar, vi kom på ett stick för min låt och vi repade på de andra två nya låtarna.
Sen åkte man till gröningen för att få träffa sina underbara kompisar. Där låg vi och gosade oss. Sen åkte en man förbi oss två gånger. Han stannade. Stod kvar på sin cykel. Sen ställde han sig vis trädet och kissade framför oss. Man såg kuken...
Sen såg vi att han runkade framför oss!!!!!

Iuuuuu!!!!!!!!!

Ps. Vi fick panik och stack.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0