69 dagar kvar av sommarlovet ;)

Tjena mors!

Sitter här och tänker ut vad man kan köpa för sin lön. Vill iallafall ha en webbcamera så att man kan videoblogga och lägga in på youtube när man spelar och sjunger. Sen vill jag köpa en sex and the city box. Fy fan, det är den bästa serien någonsin. Jag såg just ett avsnitt, de går nu alltid på kvällen på trean och jag bara älskar dem. Klockan är tolv och jag har inte hunnit blogga så mycket idag. Jag vet inte var tiden har blivit av. Jag har vaknat ätit och sen till klockan var sex så vet jag inte vad jag har gjort. Jag har spelat lite sånt men hur fan kan tiden gå så fort? Jag blir skrämd och deprimerad av det. Nu känns det som om sommarlovet kommer vara slut om några timmar. Seriöst? NU får jag väl skärpa mig. Åh jag längtar efter mina kompisar!! Jag måste hitta på någonting. Vad ska jag göra? Berätta för mig vad jag ska göra.... Hmm.... Jag vill både baka, åka till stranden, gå på stan, spela musik, jogga och cykla ut på en äng, läsa, städa, mysa och se en bra film. Aaaaa jag måste göra något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0