31/5

Hejhej hemskt mycket hej! :P

Idag har man varit i skolan. Ush! Så jävla tråkigt! Sen följde man med Nean till hennes bas och där träffade vi Josse. När Nean var inne på basen så pratade jag med Josse. Efter basen åkte jag och Nean hem till mig. Vi skulle va lite, Peter fyller ju år så vi fick lite gäster. Jag och Nean gjorde all mat förutom köttet och nu ska vi få varsin skiva för jobbet. Bra va?

Jag blir bara tröttare och tröttare, har börjat att gå och lägga mig sent och så somnar man på lektionerna och allting är bara tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt!

En rolig sak var att Nean sov över hos mig. Det var mycket kul! :D

Åh vi slutar om tolv dagar!!! :D:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0