Smile!

Hejsan Svejsan, det är måndag och Felicia är mycket trött! Dessutom har man blivit smittad av sin kära kusin, Jippie!
Och jag har ju även äventyrat mitt lilla imunförsvar med tosselilla och nu ska man jobba i detta tillståndet i sex dagar till... ÅNGEST!

* Jag har bestämt mig för att filmen igår gav mig mycket. Jag fick en massa känslosvallningar
Det måste ju betyda att den var bra. Att man verkligen kunde känna in sig i rollernas situation. USH!
Jag är så svag för kärleksfilmer...

Jag är så himla rastlös nuförtiden. Jag vankar fram och tillbaka i mitt rum och har ingen aning om vad jag ska göra. Man vill ingenting men på samma gång så vill man allt... skum känsla Nu vet jag inte vad jag ska skriva om...

Kontroll, det är vad jag behöver! Kontroll på tillvaron, på sina känslor och på allt annat. När man inte vet vad som ska hända eller vad man ska göra, då blir man rastlös... Och jag gillar inte alls att vara rastlös!

Har ni något tips på vad man kan göra om man känner sig rastlös, för ajg blir galen på detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0