Möllevångsfestivalen

Jag har precis kommit hem från lilla Yrsa, vi har varit på möllevångsfestivalen tillsammans men sen tröttnade vi och satte oss på tamnak thai och åt vår favvis mat. Det var chill!

Sammanfattning av möllevångsfestivalen:


* Den hade inte så mycket festivalmat (jag tycker att det är det som gör en festival till en festival!)
* Det var ett sk kulturmöte, alla sorters människor samlas på ett ställe (kan vara ganska kul att få se vilka sorters människor som kan befinna sig på en festival)
* Jag gillade karnivalen i slutet, det var en massa dans och alla som ville fick gå med i om man ville. Härligt!
* Det fanns ett litet funkband som bestod av fem-sju gubbar var av en av dem var en skitcool gubbsnubbe med en massa skägg, han var bara för skön! Jag och Yrsa stod och sjöng med och gjorde egna stämmor (så typiskt oss musikbarn)
* Jag gillar att det är så avspänt på möllevångsfestivalen. Man känner sig hemma liksom...
* Det var en liten modevisning och första tjejen som gick ut såg jättehög ut och hennes blick var riktigt läskig! Jag började fantisera om att hon var en vampyr och jag drog med yrsa bort därifrån (Felicia blev skraj!)

Jaha då ska jag skriva lite, titta på lite serier och sen ska jag snarka kudden!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0