Måste man göra som alla andra hela tiden??

Alla säger att man ska hitta en nich för att man ska lyckas som bloggare. Jag tycker inte att det är sant, måste jag skriva om något inriktat som alla andra gör. Dessa modebloggar eller de som skriver om mat eller hjäpler andra med stildesign med mera...

Det är inte min stil. Jag är ju en gott och blandat tjej, jag håller på med allt. Jag vill inte skriva om bara en sak, bara för att alla andra gör det.
Jag tycker inte att man ska hitta sin jävla nich
och sen bara skriva om det. Blir inte det tråkigt i längden?

Näe, fyfan! Jag ska vara mig själv och jag ska skriva om mitt liv. Och mitt liv är ju inte bara en grej. I mitt liv finns det både musik, skratt, humor, mode, konst, smink, känslor allt allt allt! Ska man inte få skriva om det?

Jag skriver om det jag känner för, jag går inte efter en mall och gör som alla andra gör utan om vill jag visa vad jag hade på mig idag så lägger jag upp det, men NEJ det finns inga krav och inga rutiner!

Så jag hoppas att just du njuter av lite variation, för det kan alla behöva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0