Mamma gråter över justin bieber!? + En man i en elefantröv

Hejsan Svejsan
Efter IKEA så åkte man hem och åt kycklingspett och sallad
Efter det frestade mamma mig med mintkladdkaka, hallon och mina egengjorda kolakakor.
Sen visade jag mamma vem justin bieber var och om ni ha sett den videon när en liten treåring har gråtit för att hon älskar justin så mycket och sen får hon träffa honom. OM ni vet vad jag menar så är det bra. Min mama började storböla när den lilla flickan fick träffa justin XD HAHAHAH OMG, min lilla mamma. Sen såg jag en sjuk video om en man som fastnar i en elefant röv. Ja kolla själv!! Jag börjar få ringa under ögonen nu så jag ska nog ta och sova nu!

Elefantrövmannen:


Videon på flickan som gråter över Justin Bieber:



/>Videon när flickan får träffa honom (den min mamma grät över XD):


Nu får ni sova så gott! Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0