Hejhej Jag har p...

Hejhej Jag har precis slutat jobbet och jag VAR påväg hem, men lilla jag glömde mitt headset och jag kan INTE leva utan det så vi får åka tillbaka XD haha så typiskt mig! Jag har tänkt på en sak! :) jag vet inte vem som läser min blogg så DU som läser, lägg en liten kommentar vettja! Nu ska jag till ikea för min klantiga mamma har dratt i sönder vårt duschdrapperi så jag och peter får uppgiften att köpa ett nytt. Mindre kul... Ni andra får njuta av sommaren så hörs vi snart igen när jag har en liten tanke på hjärtat, puss på er!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej ,, snygg blogg ;)

vi ses kanske nångång igen :D



Puss&Kram<3<3<3<33

2010-07-12 @ 22:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0