Hejhej har precis varit på stranden med mi...

Hejhej har precis varit på stranden med min vackra nean :-D vi badade jättelänge, det var varmare i vattnet än uppe i luften, ööver härligt ju! :-D idag har jag jobbat i nästan nio timmar och mina ögon är röda och min hjärna är trött! Rensar filer, rensar filer å rensar filer. Helvete vad jag längtar till friheten till tjejerna och till malmöfestivalen! Jag tycker att ni som inte jobbar verkligen ska sörpla ur varenda sekund av ditt sommarlov! Njut njut å njut! Nu sitter jag på bussen påväg hem, jag ska först duscha och sen ska lilla Felicia snarka kudden ;) ni får ha det bäst, simma lugnt, tusen pussar och hundra miljoner bamsekramar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0