Tant Röd På Besök

Imorse klockan halv åtta vaknade jag av SMÄRTA (med stora bokstäver!)

Jag visste att det var tant röd som var på besök igen... Suck!
Jag hade så ont att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Grejen var det att jag sov över hos kära Erica.
Hon gav mig värktabletter och vi gick o lade oss igen, herregud om man har somnat två så vill men väl inte gå upp halv åtta!?
Jag låg i en timme och väntade på att smärtan skulle försvinna, men NÄ (jäkla envisa TANT) den gick inte bort!
Efter en timme och några minuter så klarade jag inte mer. Jag var tvungen att ringa efter Peter som kunde hämta mig. Smärtan gjorde mig svag, trött och yr 
Jag kände mig så taskig som bara lämnade erica klockan nio barasådär. Men jag var tvungen, fan jag var ju inte människa. Jag kom att tänka på att föda barn ska kännas som mensvärk fast gånger tusen i smärthalt. Jag kommer dö!! BOKSTAVLIGEN!!!!
Klart att jag ska ha barn nån dag, klart att jag ska gå igenom en förlossning för det är ju värt det. Men Faan man vill bara slippa själva förlossningen. Gud, hur ska det gå!?

När jag kom hem så gick jag och lade mig och nu har jag kollat in lite gitarrer men jag kan inte bestämma mig!!! AAAAAAAAAAAAAHHHH jag blir galen!
Idag har jag beställt säsong sex av one tree hill, ska bli riktigt kul att glo på
(jag kommer vara fyrkantig i huvudet efter min seriebesatthet)
Nu ska jag ha restfest med mammsen, ha det brau

Kommentarer
Postat av: Sofia

vilket sammanträffande. tant röd är nämligen på besök hos mig med :/

2010-08-05 @ 21:19:36
URL: http://sofiado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0