Lite problem med kameran...

Jag tänkte lägga in lite bilder från köpenhamn och från träffen med den galna familjen, men kameran klyddar så det får bli en bild som jag hade tänkt lägga in för längesen eller rättaresagt från i söndags när jag var i
slottsparken/kungsparken med Nean




ps. Imorse vaknade jag med mitt första myggbett. Den Tredje Augusti!?
Den här sommaren har inte vatt nått att minnas, jag har ingen solbränna, jag har suttit vid datan åtta timmar om dagen i fyra veckor och mitt första myggbett kom den tredje augusti! Jag tycker att jag har tillåtelsen att tycka lite synd om mig själv som har "missat" sommaren, men ändå så blir ju sommaren till det man gör det till så nu (den trejde augusti) Blir det fart på Felicia, SE UPP HÄR KOMMER JAG!!! :D
Åh, just det carl blir fem månader idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0