Bakken med Judit

Hejhej, igår var jag på Bakken med min kära Judit! Det var underbart kul!

Jag gillar Bakken så sjukt mycket för att det är totaltmysigt där. De har liksom inte bara fokuserat på karuseller utan omgivningen också. Jag tycker att vi i Sverige borde ha ett liknande. Där det inte kostar för inträde och där man kan sätta sig och äta middag och sen åka tre karuseller och sen åka hem. Nu måste man planera om man ska till en nöjespark. Så tycker inte jag att det borde vara...

Själv gillade jag att åka Ulven, Bläckfisken, Fritt fall och en massa mer. Jag är inte en fegis längre! TJOHO!

Hajdo sålänge!

Kommentarer
Postat av: Johanna

det tycker jag med, usch på askblondt hår kräks



puss love you flisss <3

2010-08-12 @ 16:34:08
URL: http://johannawellman.blogg.se/
Postat av: Myssen

Hej, ville du ha en inbj. till blogg-svar? ...annars kan de testa bloggfråga (se länken), här är en invite:



3f0dab62afd61e119b886bec5c130050

2010-08-16 @ 16:45:44
URL: http://www.bloggfraga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0